woensdag 15 mei 2024

Summer lovin

Vandaag laat jullie een fruitig cocktail kaartje zien. Ik heb alvast de citroen en limoen in schijfjes gesneden. Wat ijsklontjes erbij en genieten maar!!!

De basismal is van Studio Light, papier uit oude voorraad, fruit en tekst label en de square mal van MD, Cocktails en tekst stempel van Joy Craft.

De strip in het midden is gemaakt van de bovenkant van de mal. Dit leek mij wel leuk om dezelfde vorm in de kaart terug te laten komen.



Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge #183 van De Egel 
Ze willen graag 2 vouwen of meer met fruit.


Groetjes, Sigrid 

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vouwkaart met fruit.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaartje mooi geworden en het voldoet aan beide opdrachten.
    Lekker fris en fruitig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart in een leuk model. Lekker zomers met die frisse, fruitige kleuren en die verfrissend uitziende cocktail Sigrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zomerse kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige vrolijke zomerse kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met fruit heb je gemaakt Sigrid!
    En je kaartje hieronder vind ik heel bijzonder....wat gaaf gedaan!
    Vind je het goed dat ik het in mijn hoofd zet om ook eens te maken?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker geen probleem Diny. Wij zijn hier om elkaar te inspireren. Vind het alleen maar een groot compliment...

      Verwijderen
  7. Oud papier of niet, jou kaart is super en wat een mooi en vrolijk papier. Ook prachtig aangekleed. Dank je wel voor jou bijdrage voor de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen