donderdag 23 mei 2024

Kerst week 21

Dames jullie hebben mij ook aangestoken met de donderdag kerstblog dag. Ik zag elke week zulke leuke kerstkaarten voorbij komen en dacht ik doe eens een keer gezellig mee met 52WTC.



Het papier is van Studio Light, de embossing van MD, het plaatje van Syta, de sneeuwvlokjes van Action. De streepjes aan de zijkant heb ik van verschillende kleuren cardstock gemaakt om de regenboog aan kleuren van haar eenhoorn terug te laten komen. 



Met deze kaart heb ik nog een top plaatsje behaald.

 

Groetjes, Sigrid 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Sigrid.
    Leuk plaatje
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Sigrid!
    Ook je babykaartje hieronder is prachtig.
    Gefeliciteerd met je topper....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dot van een kerstkaart en wat een leuk idee die gekleurde streepjes Sigrid. Ik houd van dat soort details. Leuk dat je meedoet bij 52 WTC en elke kerstkaart die af is , is in december mooi meegenomen toch? Gefeliciteerd met je fruitige topper.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het schattige eenhoorntje wat een mooie muts heeft ie op
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje. En leuk dat je ook meedoet met elke week een kerstkaart. Scheelt zoveel stress eind van het jaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het je zeer aanbevelen hoor om (bijna) wekelijks mee te doen, het is leuk, je krijg veel inspiratie door de andere deelnemers en hebt een mooi stapeltje kerstkaarten aan het eind van het jaar!
    Leuke kaart heb je gemaakt met de eenhoorn. Die streepjes zijn een leuk detail!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart in deze kleuren, heel leuk plaatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met dit lieve plaatje.gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof kerstkaartje, Sigrid! Fijn dat je ons blog hebt gevonden en het is hartstikke leuk om jaarrond kerstkaartjes te maken! Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge op het 52WtC blog. En gezellig dat je langskwam op mijn blog en volger bent geworden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje heb je gemaakt!
    En gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen