dinsdag 7 mei 2024

Blauw en vellum

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties die ik van jullie ontvang. Ik voel me al aardig thuis hier als nieuwe blogger en wat is het een feest om jullie mooie creaties te volgen. Jullie inspireren me enorm.

Vandaag een kaartje met bloemen. Ik wilde graag dit mooie papier gebruiken. Uiteindelijk zie je er niet zo veel van maar het geeft toch wat extra's aan de bloementoef. Dit keer wilde ik geen wit gebruiken voor de takjes, maar koos ik voor vellum. 




Gebruikte materialen:
Mallen: Bloemen MD, hartjes takjes crealies, Vlinders Joy, Vierkante raamwerk Action, Besjestak Studio light.
Papier: Autentique


Met deze kaart doe ik graag mee met kaartjes inspiratie challenges

Het thema is zeg het met bloemen.


Groetjes, Sigrid 

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de vakjes en de bloemen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om jou volger te worden, soms vergeet ik om te reageren.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt met die blauwe kleuren
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en ik ben je volger geworden! Ik dacht dat ik dat al was...schaam schaam
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Sigrid, heel fijntjes met die mooie takjes van vellum. Inderdaad geeft dat bewerkte dessin-papier net wat extra's aan je kaart. Het is een kaart die voor vele doeleinden gebruikt kan worden, altijd handig om op voorraad te hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met het mooie papier Sigrid.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Sigrid,
    dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen