maandag 27 mei 2024

Gastdesign kaart Rock

Hallo Allemaal, 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik als gastdesigner voor KIC heb mogen maken. Het thema is deze keer een mannenkaart. Ik had net deze te gekke grote stempel van de Grunge line van SL als 2dehands op de kop getikt en wilde hier gelijk mee aan de slag.



Om wat diepte in de kaart te brengen heb ik de gitaar en letters nog een keer gestempeld en met foam verhoogt. 

De materialen zijn van Studio Light en het papier van Kaisercraft.


Met onderstaande kaart heb ik de Top 3 behaald.



Groetjes, Sigrid 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart Sigrid.
    Leuke stempel.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele stoere kaart heb je gemaakt als GD. En gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gaaf kaartje.
    Leuk dat je gd wilde zijn.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dat je gastdesigner mag zijn. Leuke mannenkaart heb je gemaakt met deze mooie stempel., gefeliciteerd met toppertje die is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met de gitaar, ik moet nog een kaartje met een gitaar maken voor een vriend, dus bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie en stoere kaart maakte je.
    en je toppertje is ook mooi.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, mooi die gitaar en letters nog eens opplakken ,geeft toch net wat meer effect aan de afbeelding. Van harte met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele gave, stoere kaart. Leuk die randen aan de zijkant, die versterken de stempel vind ik. Slim om de gitaar en letters nog wat hoogte te geven dat geeft een mooi effect in het echt.
    Leuk dat je gast-designer mocht zijn Sigrid en gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen