zaterdag 25 mei 2024

I love the birthday girl

Hallo Allemaal, 

Ik wil jullie eerst bedanken voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart. Het is zeker mooi meegenomen dat je zo aan het einde van het jaar goed in je kerstkaarten komt te zitten en het is ook gewoon leuk om ze zo af en toe tussendoor te maken. 

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met de tekstwolkjes mallen set van de Action. Met deze kaart doe ik graag mee met de Unicorn challenge. Hier is het thema "For the girls". 


Het is een echte "girly" kaart geworden met die tekst in het midden.


Het papier is van de Action, envelop stempels van Studio Light, Tekst stempels van Joy Crafts en de postzegel basismal van Crealies.

Heb het envelop stempeltje terug laten komen op de envelop, zodat het meer 1 geheel wordt.


Fijn weekend allemaal en groetjes, Sigrid 

2 opmerkingen:

  1. Een super vrolijke meisjes kaart Sigrid.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke vrolijke kaart voor een meisje Sigrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen