donderdag 30 mei 2024

Een zonnestraaltje

Hallo en wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. 

Vandaag geen kerstkaart maar een zonnestraaltje🌞. Ik wil graag nog mee doen met de challenge van 2 sisters on the blog. Ondanks dat het thema "Groen/Geel/Bruin" helemaal niet moeilijk is heb ik toch even moeten verzinnen. Dit is mijn kaartje geworden.


Het model kaartje heb ik al vaker gemaakt en is super makkelijk om te maken. Hiervoor gebruikte ik een hexagoon mal die je 2 keer uit stanst. Een keer los voor het middelste gedeelte en 1 keer met dubbelgevouwen cardstock, zodat het achterste gedeelte deels aan elkaar vast zit. Een leuk modelletje kaart die je toch plat kan verzenden. 











Het papier, tekst, label en zonnebloem zijn van MD, de gaatjes in het papier zijn met de mal SIZ660220 van Sizzix gedaan en de baksteen mal en hexagoon mal zijn van Action. 

Een fijne dag allemaal en groetjes, Sigrid 


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige groen, geel en bruine kaart! Leuk gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sigrid.
    Is het onderste een ticketmal?
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elle-jeanne, nee, alles is met 1 hexagoon mal gedaan. Het achterste gedeelte heb ik de mal op dubbel cardstock uit gestanst net als dat je dat doet bij een easel card. Tussen de achterkant en de voorkant in heb ik een strookje gemaakt die het verhoogd. Zal nog wat extra foto's toevoegen. Hoop dat het zo duidelijker is.

      Verwijderen
  3. wat een mooie kaart maakte je en dankjewel voor je uitleg met de hexagons.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model en wat een leuke kaart!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke model en de frisse zonnebloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen