Lieve Bloggers,
Ik ben zo af en toe wat afwezig hier op de blog, maar heb toch even tijd vrij kunnen maken om een kaart te posten. Het is een hele zonnige met de lieve kuikentjes van de stempelset van Lawn Fawn. Ze genieten van ieder zonnestraaltje dat ze kunnen pakken... π
Gebruikte materialen:
Snijmallen: Action, MD, Crealies
Papier: Topp Kreativ
Stempels: Lawn Fawn (Hello Sunschine)
Ingekleurd met alcohol markers: Ohuhu
Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenges:
Passion for markers - Challenge #Week 840 - "Summertime"
My besties dutch girls designs - Challenge #June 2026 - "Anything goes"
We love stamping - Challenge #June 2026 - "Anything goes"
Mirtillamente - Challenge #56 - "Anything goes"
____________________________________
Hier nog een aantal toppers die ik heb mogen behalen... π
Lieve groetjes, Sigrid



























