maandag 21 oktober 2024

Veel geluk nieuwe woning

Lieve Bloggers,

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Joke en Nelleke. Ook wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn laatste blog post. 

Vandaag laat ik jullie een verhuiskaart zien gemaakt met de postzegel mal. Deze mal kan je echt voor zoveel gelegenheden gebruiken en zo leuk om deze kleinere plaatjes erop te verwerken.



Gebruikte materialen
Postzegelmal: Marianne Design
Papier: Studio Light
Plaatjes: Action
Stempel: Joy Crafts



Allemaal een fijne maandag gewenst.
Lieve groetjes, Sigrid

4 opmerkingen:

  1. Prachtige verhuiskaart Sigrid
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verhuiskaart heb je gemaakt met de verschillende bijpassende plaatjes op die rode achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje voor een verhuizing en de plaatjes zijn schattig! Ik word een steeds grotere fan van de action!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een leuke mal om kleine plaatjes op te doen. Ik pak er ook regelmatig naar.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen