vrijdag 25 oktober 2024

Heksenhoed

Lieve Bloggers,

Vandaag alweer een kaart, want ik zag dat de challenge bij knutsels en kadootjes vanavond afloopt en ik wil nog graag meedoen met mijn heksenhoed.




Gebruikte materialen: 
Plaatjes, strookjes papier uit een magazine
Stempel inktvlekjes Joy Crafts
Mallen MD, Action




Met deze kaart doe ik mee aan: 
knutselsenkadootjes - Hoofddeksel
Die-cut-divas - Use your die cut machine and or embossing machine


Fijne vrijdag allemaal.
Groetjes, Sigrid

7 opmerkingen:

  1. Superleuk deze Halloweenkaart, mooi samengesteld met alle laagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd, en die heksenhoed... leuk is die.
    ik heb niks met Halloween maar die hoed vind ik toch wel heel leuk.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Halloweenkaart heb je gemaakt met de heksenhoed, en alle andere details die daarbij horen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf zoals je er dat tafereeltje mee hebt gemaakt. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke halloween kaart. Mooi samengesteld en knap met het heksenhoedje maakt het helemaal af. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah....wat een gaaf kaartje!! Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Helemaal op tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful Halloween card! Thanks for joining us at Die Cut Divas!

    BeantwoordenVerwijderen