donderdag 17 oktober 2024

Kerstkaart week 42

Lieve Bloggers,

Ik was geïnspireerd door Tineke van Tinekeskaartenhoekje. Zij maakt van deze rechthoekige postzegelmal en vierkante versie en ik heb er een kerstkaart meegemaakt. Vind het altijd leuk dat je zo meer uit je mal kan halen. 




Omdat de kaart heerlijk groot wordt (bijna 16 cm) heb ik gekozen voor een grotere rand om het plaatje heen en een flinke bloementoef.



Gebruikte materialen

Plaatje en postzegelmal en bloem en stempel: MD
Takjes: Studio Light
Papier: Maja Design
Ronde mal: Crealies


Met deze kaart doe ik graag mee met:
52WTC - Kerstkaart week 42
FQCCCB - Anything goes country Christmas theme







Met onderstaande kaart sta ik in de Top 3 bij Farm Quest Challenge

 


Een fijne donderdag allemaal,
Groetjes, Sigrid 

11 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, en van harte met je toppers.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag met een kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Sigrid.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan zo!
    Gefeliciteerd met je toppertjes
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart de achtergrond is erg mooi… dit staat ook nog op mijn lijstje . Ik had het ook bij Tineke gezien en dacht mooi voor restjes verwerking…. Je hebt de kaart erg mooi samengesteld erg leuk een rode stans en het ruitjes papier vind ik erg mooi combineren. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke postzegelmal, leuk idee om hem zo te verwerken, had het ook gezien bij Tineke, maar ik hou niet zo van dat grote formaat.
    Wat een mooi papier, mallen en plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Sigrid. Je hebt het papier super bij het plaatje gekozen. Ik vond het ook een leuk idee, en had het ook al voor me liggen, maar vond het een joekel van een kaart worden, en heb het weer aan de kant gelegd. Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee en je kaartje is mooi met het lief plaatje erop.
    Dat is een grote kaart op die manier, daar heb je dan ook een speciale enveloppe voor nodig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee en jouw uitwerking is ook erg gaaf, Sigrid! Mooi papier en plaatje gekozen! Op zo'n formaat kan je veel kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie en leuke kaart, Heerlijk dat je inspiratie haalt bij andere gelijkgestemden. zo'n leuke hobby hebben wij.

    BeantwoordenVerwijderen