maandag 7 oktober 2024

A simple life is a beautiful life

Lieve Bloggers,

Ik kocht een tijdje geleden een natuurgids over zoogdieren in een 2dehands winkeltje hier bij mij in de buurt voor maar liefst €0,10 (dat dat nog kan in deze tijd 😊). Er staan heel veel prachtige afbeeldingen in waaronder deze eekhoorn. Ik heb de gids eerst gelezen en daarna heerlijk alles uitgeknipt en of gestanst, dus mijn voorraad dierenplaatjes is groot.




Voor deze kaart heb ik het plaatje uitgestanst met de mal CR1544 Square backgrounds van Marianne design. 

Gebruikte materialen:

Basiskaart: Dutch Doobado

Papier: Action en Amy Design Wild Animals 2

Gras, blaadjes en tak: MD

Boom: Memory Box "small alder tree"

Postzegel: Een bestaande oude postzegel

Tekst: Uit een paperpad van Kaisercraft "Old Mac"




Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges: 

FarmQuest: Farm/Rural/Forest animals that eat grain  


Girlz makes guyz cards: Herfstkaart voor mannen


Unicorn Challenge: Herfst / Halloween



Crafty Calendar Challenge: Anything goes


KIC: Moodboard Hersftkleuren



Groetjes, Sigrid

3 opmerkingen:

  1. Hoe hebt een hele mooie herfstkaart gemaakt met dit hele mooie plaatje . Leuk opgemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lief kaartje met de eekhoorn en zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is op en top herfst op je prachtige kaart met dit leuke plaatje en leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen