maandag 14 oktober 2024

Roses are red...

Lieve Bloggers,

Dit leuke papier heb ik ooit als vondst in een 2de hands winkel gevonden. Het lag al even in de kast en ik besloot er nu toch maar eens een kaart mee te maken. Al gauw kwam het idee om eens door mijn oude voorraad van bloemen en metal charms te snuffelen. Die zijn toch ooit gekocht om te gebruiken.




Omdat het papier roosjes heeft heb ik deze mooi vintage geschreven stempel gebruikt. "Roses are red and violets are blue, sugar is sweet and so are you"



Stempel: Marianne Design EC0119 
Mal: Marianne Design CR1414
Papier: My Bestie Designer Grunge


Een fijne dag allemaal
Groetjes, Sigrid 

6 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en goed dat je even door je voorraad ging. lekker gebruiken deze mooie spulletjes
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige chique kaart heb je gemaakt Sigrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en ik zie heel veel mooie details voorbij komen die ik ook nog ergens heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een sjiek kaartje met de mooie mallen en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met de roosjes toef, en het leuke medaillonnetje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met deze mooie roosjes. De materialen erg leuk bij elkaar gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen