donderdag 15 augustus 2024

Snel eens afspreken?

Lieve Bloggers,

Bij 2 sisters on the blog willen ze graag "Communicatie" op je kaart terug zien komen. Ik heb voor de ouderwetse huistelefoon gekozen... met draaischijf. Uit de tijd dat we nog telefoonnummers uit ons hoofd wisten. Good old times!!!




Gebruikte materialen: 

Basiskaart gemaakt met een ticketmal van Studio Light

Designpapier: Studio Light

Plaatje: Syta

Bloem: Crealies, Blaadjes: MD

Mal om plaatje: Joy Crafts

Tekstlabel: Action

Tekst stempel: Joy Crafts








Lieve groetjes, Sigrid    

10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart in een prachtige "oude" kleur Sigrid. Een mooi model en een leuk plaatje van die vintage telefoon. Ik ken ze ook nog hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je gemaakt met een prachtig plaatje, wat perfect past bij het thema. Leuke tekst stempel ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Sigrid.
    Leuke plaatje.
    Mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Sigrid! ja, inderdaad, vroeger kende ik ook alle telefoonnummers in mijn hoofd.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke plaatje, het frame past perfect om het plaatje en mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart met dit leuke basismodel, en het nostalgische plaatje met de telefoon. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart. Op mijn werk hebben wij deze telefoon ook voor onze bewoners en als je dan een nummer draait, hoor je een liedje van vroeger.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je g3maakt. Alles past perfect. En een heel model. De tekst maakt het leuk af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ja, als je nu je telefoon verliest of hij is leeg kun je niemand meer bellen, de nummers van vroeger ken ik nog steeds uit mijn hoofd, maar nu kan ik zelfs mij eigen bankrekeningnummer niet meer onthouden sinds ik een andere bank heb. Je kaart is geweldig, zo leuk ook de quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het gave plaatje zo'n telefoon hadden wij ook thuis van bakkeliet, die waren heel zwaar later kwamen er andere, heel ijk die goede oude tijd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen