woensdag 21 augustus 2024

Dromenvanger

Lieve Bloggers,

Ik vind dromenvangers er altijd zo mooi uitzien en toen ik dit plaatje tegen kwam wist ik gelijk wat ik ermee wilde maken. Dat scheelt al weer wat tijd met verzinnen. 



Gebruikte materialen: 
Label van MD
Opengewerkte mal MD
Papier "Winter Dreams" MD
Plaatje van Internet
Bloemen Crealies
Veertjes Action
Tekst + label Joy Crafts



De opengewerkte mal nog beïnkt en verhoogd opgeplakt voor wat meer dimensie.

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge "een tekst stempel op je kaart" van Hobbyshop Veldmaat.

Allemaal een fijne dag gewenst en ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.

Groetjes, Sigrid  

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. De blauwe kleur past heel mooi bij dit plaatje. Leuk dat je stabs ook i n het blauw hebt. Een herl mooi geheel zo. Fijn dat je snel iets in je hoofd had.. dat is soms een dingetje. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de droomvanger.
    Super mooi plaatje Sigrid
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi samengesteld, de prachtige dromenvanger komt erg goed uit zo, Sigrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig label en een mooi plaatje van de dromenvanger. Mooi detail ook nog om dezelfde kleur bloemen en kleur veren erop te verwerken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig label en wat staat dat lichtroze mooi bij dat donkere blauw!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren op je kaart, heel leuk deze combinatie en wat een mooi plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat scheelt zeker, want soms ben je meer aan het bedenken dan aan het maken....En je hebt er een prachtige labelkaart mee gemaakt. Zo mooi met deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen