dinsdag 27 augustus 2024

Sending you Sunshine...

Lieve Bloggers,

Op deze zonnige dag wil ik jullie een kaartje met zonnebloemen laten zien. De zonnebloemen komen uit een kleurboek voor volwassenen en heb ik ingekleurd met "Coloursoft" potloden van Derwent en uitgeknipt. Zo lijkt het net of ik een stempel gebruikt heb. 



Voor de kern heb ik de zonnebloem mal van Marianne Design gebruikt. Op het witte papier op de achtergrond heb ik gespetterd met gele en zwarte inkt voor wat meer diepte. De zonnebloemen verhoogt met foam tape. De basismal is van Studio Light en de tekst stempel van Joy Crafts. Papier uit oude voorraad.




Met deze kaart doe ik graag mee met Unicorn challenge. Hier zien ze graag "Bloemen" op je kaart.




Fijne dag allemaal en groetjes, Sigrid

8 opmerkingen:

  1. een mooie kaart en mooi ingekleurd deze zonnebloemen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de zonnebloemen mooi ingekleurd en er een mooie kaart mee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Sigrid! Het lijkt inderdaad net of je stempels hebt gebruikt! Die vorm heb ik ook, al heel lang niet gebruikt.. En hij is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat chique gedaan. De zonnebloemen zien er echt prachtig uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart met zonnebloemen. Mooi gekleurd. Handig om de bloemen uit te knippen en zo op de kaart te zetten. Geeft een heel mooi effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de zonnebloemen Sigrid.
    Mooi gedaan zo.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi die zonnebloemen en gefeliciteerd met je winnende kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen