vrijdag 30 augustus 2024

Kaart voor Lore

Lieve Bloggers,

Na de oproep die Ank (de kaartenkraam) plaatste heb ik zoveel leuke en mooie kaarten voorbij zien komen die jullie voor Lore hebben gemaakt en in ene kreeg ik inspiratie toen ik tussen mijn spullen aan het kijken was. Deze panda moest naar Lore toe.


Gebruikte materialen: 
Papier: Action
Chipboard figuren: Wibra
Polaroidframe: Marianne Design
Letters: Tim Holtz "Inside out"



Met onderstaand kaartje heb ik gewonnen bij 52WTC. Als ik mijn prijsje binnen heb zal ik hem zeker met jullie delen. 



Lieve groetjes, Sigrid

9 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele leuke kaart voor Lore gemaakt. Gefeliciteerd met je topper bij het kerstkaarten blog.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke panda en wat een leuk papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje voor Lore, wat zal ze er blij mee zijn!
    Wat leuk je topper, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een superleuke kaart voor Lore gemaakt! Zo leuk die hele verzameling panda kaarten voor haar! Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat lief dat jij ook een kaart stuurde aan Lore. Wat een leuk kaartje maakte je voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met de Panda.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief kaartje voor Lore, en gefeliciteerd met je winnende kaart.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje voor Lore. en gefeliciteerd met je top kaartje
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen