zondag 25 augustus 2024

GD bij KIC "Muziek"

Lieve Bloggers,

Ja, weer een Gastdesigner kaartje. Ik heb het er maar druk mee gehad deze maand. Voor KIC mocht ik een kaart maken met het thema "Muziek". Een leuke en in mijn ogen niet zo'n moeilijke challenge. 



Gebruikte materialen: 
Basiskaart gemaakt met een mal van Studio light
Designpapier van Syta
Notitieboekje mal van MD
Muzieknoten van Yvonne's Creation
Plaatje Trocraft





Allemaal een fijne dag gewenst en ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.

Groetjes, Sigrid

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige muzikale kaart Sigrid.
    Leuke details.
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Fijne zondag .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je gd wilde zijn.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hele gave kaart met muziek thema geworden Sigrid. Stoer die basisstans en het "hout" papier. Leuk zoals je de kaart verder gedecoreerd hebt. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn, je hebt het er zeker maar druk mee maar wel complimenteus naar je creativiteit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtug3cgastdesignerkaartvheb je gemaakt. Erg mooie details. Heel leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Wel een eer… dat je meerdere keren gastdesigner mocht zijn… je hebt het verdiend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt! Mooie basiskaart ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan zeg en leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een gave, muzikale kaart gemaakt, leuke basis stans heb je gebruikt en alles mooi gecombineerd. Leuk dat je GD mocht zijn.
    Ook jouw nieuwe kaarten zie ik niet in mijn sidebar verschijnen, ik snap ook niet waar dat aan ligt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaart, beetje stoer ook, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen