donderdag 12 september 2024

Merry & Bright en prijsje

Lieve Bloggers,

Ik had bij de laatste maandelijkse challenge van 52WTC een prijsje gewonnen en zou jullie nog laten zien wat ik heb gekregen. Eenmaal ontvangen ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan en dit is mijn kaart geworden.





Dit heb ik allemaal mogen ontvangen. 2 leuke mallen en een kaart met een heel aardig berichtje erin.


Ik was blij verrast en wil het team van 52WTC dan ook hartelijk bedanken. 

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

52WTC - week 37

Hobby Vision  - Challenge 144 Christmas

Peace on earth christmas - Challenge # 71

 

 


Leuk dat even een kijkje hebt genomen op mijn blog. Tot de volgende post.

Lieve groetjes, Sigrid 

17 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kerstkaart met deze mooie beker gemaakt. Het dp is er erg leuk bij. En de craft onder de mok maakt het lekker stoer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje met je gewonnen prijs! Mooi papier en de beker staat er prachtig bij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met je gewonnen prijs, leuke details leuk papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je prijs. Wat een prachtige kerstkaart heb je van je prijs gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je meteen met je prijs aan de slag bent gegaan Sigrid. Ik vind het een hele gave stans en je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt. Ik krijg meteen zin in warme chocolademelk hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke prijs en je maakte er ook al een supermooie kaart mee.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk prijsje en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk prijs! En gaaf zeg die mok, een erg toffe kaart Sigrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met je gewonnen prijs.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Sigrid.
    Mooie prijs heb je gewonnen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie prijs heb je gewonnen. Leuk dat je er gelijk mee aan de slag ging. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn dat je prijsje goed aangekomen is, en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt! Blij dat je de prijs leuk vindt.
    Groetjes
    Nancy 552WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sigrid, wat kreeg ik vrijdag leuke post! Dankjewel voor je toffe kaart!
      Lieve groetjes
      Nancy 52 WTC

      Verwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met je gewonnen prijs, echt heel erg leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Sigrid! Een mooie prijs en je bent er meteen mee aan de slag gegaan. Echt gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die mok is zo leuk en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Heel fijn om een leuke prijs te ontvangen.
    Een mooi en gezellig kerstkaartje heb je hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen