vrijdag 20 september 2024

Hello back cat

Lieve Bloggers,

Laatst had ik deze "Hello" mal op Marktplaats gekocht voor een prikkie en wilde er mee aan de slag. Heb voor het schaduw gedeelte Vellum gebruikt. Ik vond het wat aan de kale kant en al gauw sprong deze zwarte kat op de letters L. Toen heb ik er ook maar een pootafdrukje bij gedaan. 🐾 De koortjes die ik eerst in de labels had vond ik te rommelig en storend op de kaart en na wat verzinnen ben ik op deze strikjes uitgekomen. Vind het zo'n leuk effect hebben. 



Gebruikte materialen: 
Papier: Action
Mal Hello: ???
Labels: Nellie Snellen
Stempel poot: Marianne design
Schulp rondje: Joy Crafts
Kat: Amy Design
Strikjes: Memory box



Lieve groetjes, Sigrid 

4 opmerkingen:

  1. Een superleuk kaartje en de kat zit daar heerlijk op zijn plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige strakke kaart met leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart met deze mooi hello stans . . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met de poes en de tekst Sigrid.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen