donderdag 26 september 2024

Gastdesigner 52WTC September 2024

Lieve Bloggers,

Ik mocht een gastdesigner kaart maken voor de nieuwe challenge van 52WTC. Hier vragen ze om een kaart die draait, schuift of beweegt. Ik vond het met recht een hele uitdaging, omdat ik geen mal in mijn bezit heb die iets op je kaart laat schuiven of bewegen, maar met wat creatieve ideeën is toch gelukt. Hier dan mijn bewegende kaart.


 Het zeehondje schuift naar rechts als je aan het labeltje trekt. Zie video.



Gebruikte materialen: 
Basiskaart gemaakt met een slime line mal van Action
Zeehondjes: CraftEmotions
Stempels: Xmas van Joy Crafts en de ijskristallen van Lawn Fawn
Let it snow: Studio Light
Wolken: Card deo
Sneeuwspletters: MD LR0332


Voor het schuifsysteem heb ik een labelmal van MD gebruikt en deze langer gemaakt dan het origineel. Ik kan met recht zeggen dat ik in totaal heel lang bent bezig geweest met deze kaart, maar het eindresultaat is er dan ook naar. Heel benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie geïnspireerd raken om mee te doen.

Groetjes, Sigrid 

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je gast designer mocht zijn. Je kaart is erg grappig. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kaart is geweldig leuk! Heel tof gedaan! En wat professioneel met het filmpje erbij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt als GD ons sloeg ook de schrik om het hart we zijn zo slecht in die soort kaarten , en inderdaad ook geen mal of zoiets...
    Maar het is een hele gave kaart geworden en zelfs een filmpje erbij ..
    Heel erg bedankt dat je GD wilde zijn bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je goed gelukt hoor om een bewegende kaart te maken. Heel erg leuk het zeehondje dat door de sneeuw glijd.
    Het is een hele leuke kaart geworden.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart prachtig en heel goed gelukt met het schuifsysteem Sigrid.....super tof gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Schattige zeehondjes. Knap opgelost, als je geen mal hebt om zoiets te maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt met die schattige zeehondjes waarvan er eentje zelfs beweegt. Mooi ingekleurd en leuk opgebouwd tafereeltje Sigrid.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf Sigrid !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag al dat je GD bent, leuk! En je kaart is super, heel gaaf tafereel en dat bewegende deel maakt het extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke bewegende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuke kerstkaart met het schuif gedeelte Sigrid.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaart, Sigrid! Ik ben gek op zeehondjes, dus helemaal in mijn straatje.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen