vrijdag 6 september 2024

De leukste post...

Lieve Bloggers,

Met de tekst op dit kaartje zullen jullie kaartenmaaksters het allemaal eens zijn. Met de komst van Whatsapp, Facebook en andere sociaal media en niet te vergeten het steeds duurder worden van de postzegel worden er helaas nog maar weinig kaarten verstuurd. Maar zeg nou zelf er gaat toch niets boven een kaartje met een leuk bericht erin in je brievenbus... 



De stempel is van Studio Light en de envelop van Marianne Design. Een lintje en wat hartjes erbij en klaar...




Lieve groetjes, Sigrid 

11 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, en je hebt groot gelijk. Alleen maakt post.nl het steeds meer onmogelijk om kaartjes te verzenden met de stijging van de posttarieven en het verwijderen van brievenbussen. Vroeger kon je er te voet naar toe, nu moeten we al de fiets pakken naar de dichtstbijzijnde brievenbus, nog even en we moeten met de auto 😏
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt échte post is zoveel leuker, het wordt wel steeds duurder om te versturen, ik bestel postzegels bij "Postzegels met korting"dat scheelt weer en de brievenbus is redelijk dichtbij, nog wel.
    Mooie kaart met het envelop en het leuke geruite lint,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje.
    echte post krijgen wij al bijna niet meer.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Sigrid, en echte post is nog steeds veel leuker om te krijgen, maar ook om te versturen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje, juist door zijn eenvoud en ja echte post is zoveel leuker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt..... echte post is zoveel leuker dan appjes en berichtjes op sociale media. Je kaart is dus zeer toepasselijk Sigrid..... én héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart! Mooi met dat lintje en strik zo!
    En ja, ik verstuur nog steeds heel veel kaarten. Wordt eigenlijk altijd gewaardeerd..krijg vaak zulke leuke reacties ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, frisse kaart Sigrid. Zo mooi opgebouwd en schattig dat kleine envelopje.
    Ik ben het helemaal met je eens en ik bewaar ontvangen kaarten altijd heeeeeel lang, eerst in de keuken en dan op mijn knutselkamer. Genieten vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Sigrid.
    Je had me gemist?
    Ik ben een beetje aan het tobbe met mijn gezondheid.
    Al verschillende onderzoeken gehad, en volgende week weer een.
    Ik kan het op dit moment niet opbrengen om kaartjes te maken en te bloggen..
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mee eens, hoor. Maar inderdaad is er veel concurrentie van social media en die prijzen zijn idioot duur tegenwoordig, nu wéér omhoog! En als je kaart zwaarder is, dubbel. Maar het blijft heel erg leuk om zelfgemaakte post te ontvangen en dit is een droppie, erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker veel leuker om een kaartje te ontvangen. Deze vooral deze, die is zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen