woensdag 24 april 2024

Twins

Tijdens het uitzoeken van het designpapier dacht ik wat als ik eens niet traditioneel blauw of roze papier gebruik. Toen was het idee van zwart, wit en kraft al snel geboren ( leuke woordspelling ).   


Plaatje ooit van internet afgehaald. Stempel tekst van MD en stansmallen van Studio Light en Nellie Snellen.

Met deze kaart doe ik graag mee met de April Challenge #182 "Geboorte meerling" van De Egel




Ook heb ik een top plaatsje behaald met onderstaande kaart.


Groetjes, Sigrid 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke 2ling kaart Sigrid.
    Mooi in deze kleuren.
    Weer eens iets anders.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kraft maakt het wat stoer, leuk.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een schattig kaartje voor een tweeling Sigrid....heel mooi in deze kleuren!
    gefeliciteerd met je toppertje....je gaat gelijk goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje en wat een mooie kleurencombinatie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze combinatie kan ook goed en ik vind wit en zwart en kraft altijd een mooie uitstraling hebben, het is een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke streepjes papier en wat een schattig plaatje heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig en toch stoer door de kleurencombinatie Sigrid. Heel gender neutraal en het plaatje vind ik allerliefst. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen