zondag 28 april 2024

Thanks a latte

Dit kaartje heb ik voor een man gemaakt die mij heeft geholpen. Dus een bedankt kaartje is dan wel op zijn plaats.
Dit leuke kopje koffie ( stempel van Lawn Fawn ) met de tekst "Thanks a latte" leek mij wel erg leuk hiervoor.


Designpapier en Thanks stempel van Action
Basismal en banner van MD
Koffiebonen van Technique Tuesday
Stempel ingekleurd met potloden "Derwent Coloursoft"

Het was even uitvogelen hoe ik de melkschuim op de juiste plek kreeg, maar wat een leuke stempel om mee te werken.
Tijdens het maken kreeg ik opeens heel veel trek in een Latte Macchiato... gek he!!! 

Groetjes, Sigrid 

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke bedank kaart met de lekkere latte, Sigrid.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een GAAF bedank kaartje heb je gemaakt Sigrid....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEEL erg gaaf deze koffie bedank kaart, super gedaan en ook een leuke achtergrond voor de lekkere latte!

    BeantwoordenVerwijderen