zondag 21 april 2024

Sea you

 

Ik wil alle volgers bedanken dat jullie mijn blog hebben gevonden en zulke lieve reacties achterlaten. Ik voel me hier al gelijk thuis in het Blogland.

Ik heb een vissenkaart met een doorkijkje gemaakt. 🐠
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van knutsels en kadootjes

Het thema is "Kaart met doorkijkje". 



Materialen: 

Basiskaart - Dutch Doobadoo, Papier - Action, Tekst stempel -  MD, 

Dies -  Joy, MD, Plaatje - Wereld natuur fonds





Groetjes, Sigrid 

7 opmerkingen:

  1. Leuke onderwaterkaart Sigrid .
    Leuk plaatje en details .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het onderwater doorkijkje mooi plaatje en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je blog ook gevonden, leuk dat je al wat volgers hebt, Sigrid! Je onderwaterkaart vind ik heel gaaf, mooi doorkijkje en en leuk tafereel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb je blog gevonden en wat heb je een mooi kaartje gemaakt met het doorkijkje en de onderwaterwereld!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke doorkijkkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen