dinsdag 30 april 2024

Even Tanken

Dit kaartje heb ik voor de Kanjerpost gemaakt. 
Wie hier niet mee bekend is, dit is een eigen initiatief van iemand die heeft bedacht dat het voor zieke mensen fijn zo zijn als ze van een onbekende post zouden krijgen. Dit om even hun zorgen te vergeten.
Hier doe ik al wat jaartjes aan mee met veel plezier, want ik heb namelijk genoeg kaarten om te versturen.

Deze keer mocht ik een kaart maken voor een man die van motoren houdt. Dit is het kaartje geworden.




Wie eventueel geïnteresseerd is waar de Kanjerpost voor staat of ook wel eens een kaartje wil sturen zie hieronder de link. 


Groetjes, Sigrid 

4 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart voor een kanjerpost Sigrid.
    Leuke details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken het principe, een mooi idee. Mooie kaart ook voor degene die van motoren houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart voor iemand die van motoren houdt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor een kanjer. Ik ken de kanjer post. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen