dinsdag 9 juli 2024

Panterprint

Hallo Allemaal, bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik ben in de weer geweest met een stencil en inkten. Het stencil is van de Action. Hiermee heb ik een achtergrond gemaakt. Ik heb de kleuren Dusty concord, Peacock feathers en lucky clover gebruikt en in elkaar laten overlopen.



De basiskaart gemaakt met mallen van Crealies en de rest is van Studio Light. Het is eigenlijk een simpel kaartje om te maken, maar toch met een leuk groots effect. 




Met deze kaart doe ik graag mee met Carlin's kaartenparadijs.





Lieve groetjes, Sigrid 

6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met de inkt/mask achtergrond, de kleuren vloeien mooi in elkaar over. toffe cirkelmal heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een mooie achtergrond Sigrid.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je met deze leuke mal gemaakt. Mooie kleurtjes heb je gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met een prachtige achtergrond de paterprint. De kleuren overloop vind ik ook erg mooi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dit mooi geworden, leuk deze kleurtjes bij elkaar en mooi afgewerkt met de stans.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk stencil en zeker een mooi effect i.c.m. de cirkel en tekst in zwart/wit, ik vind het heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen