donderdag 18 juli 2024

Kerstkaart week 29

Zo, eindelijk weer een kerstkaart van mijn kant. Hij lag al even klaar maar moest nog geplakt worden. Met deze kaart doe ik graag mee met 52WTC.




Qua kleurkeuze heb ik me laten inspireren door het designpapier. Dit is van de Action. De krans ( stansje ) heb ik ooit in een ver verleden op een beurs gekocht.



De tekst stans geschaduwd met goudkleurig papier om het goud in de besjes terug te laten komen.  




Met onderstaande kaart heb ik nog een top plaatsje behaald.

 


Groetjes, Sigrid 

10 opmerkingen:

  1. Een hele leuke vrolijke kerstkaart nav de sketch.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt. En van harte gefeliciteerd, dik verdiend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart heb je met de sketch en die leuke kerstkrans gemaakt Sigrid. Mooi om de tekst zo een goudkleurig schaduwrandje te geven, dat zijn de details waar ik van houd.
    Gefeliciteerd met je toppertje, mooi!
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met de sketch , papier en die leuke krans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in deze frisse kleuren !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en vrolijk kaartje voor de challenge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart volgens de sketch Sigrid.
    Mooie kleuren.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart maakte je met de leuke sketch, ook heel mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, mooi papier en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om voor het rondje een krans te gebruiken, altijd mooi met kerst een krans. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen