vrijdag 5 juli 2024

Een vrolijke opkikker

Ben weer door wat oudere papierblokjes heen gegaan en dacht hier wil nog graag wat mee maken. Dit leuke papier is van Rosa Dotje en past goed bij het kikker plaatje (HV057) van Hobbyvoordelig die ik een keer op een beurs kocht in 2017. Klink jullie vast bekend in de oren dat je meer spullen koopt dan dat je kan opmaken. Hier ben ik zeker ook schuldig aan...




Het wolkje en de zon zijn van Card Deco, Waterlelie en tekst + label van Marianne Design.



Lieve groetjes en een fijne vrijdag, Sigrid 

6 opmerkingen:

  1. Haha zeker herkenbaar. Je hebt een hele leuke kaart ervan gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Sigrid. Heel toffe layout met het stippen en ruitjes papier. Haha, ik doe daar niet aan mee, ik gebruik meteen alles;-) Dus niet!! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar Allemaal Sigrid.
    Maar je kaartje is weer prachtig. Mooi papier.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat papier heb ik ook nog past wel superleuk bij het kikkerplaatje, mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een grappig kikker plaatje. Heel herkenbaar.
    Ik zie net dat ik een reactie op je kaart van de 12e juni had gezet. Doe het er nu nog even erbij.
    Gezellig dat je volger van mijn blog bent geworden. Natuurlijk ben ik ook volger van je geworden. Ik zie dat ik de 21e volger van je ben, dat is mijn geluksgetal. Hihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en de klaprooskaart is ook mooi geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen