zondag 16 juni 2024

Hoera geslaagd!!!

Je ziet ze weer overal hangen de tassen en vlaggen en dat kan maar 1 ding betekenen "GESLAAGD". Daarom een kaartje om te feliciteren.

Ik heb mezelf deze leuke postzegelmal van MD cadeau gedaan en wilde er iets anders mee maken dan dat ik tot nu toe voorbij hebt zien komen. Ik kwam uit op deze plaatjes (knipvel) van Syta van Gelderen die zich goed leende voor mijn idee. 




Deze 3 plaatjes paste goed bij elkaar en 1 heb ik over 2 vakjes verdeeld. Het stansje en de kaart basis gemaakt met mallen van de Action en alle stempels zijn van Nellie Snellen. Zoals je tussen de regels door vast hebt kunnen lezen, heb ik weer veel plezier gehad aan het maken van deze kaart.




Iedereen een fijne zondag en lieve groetjes, 

Sigrid 

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart heb je met deze leuke postzegel al gemaakt. De p,aaatjes passen er erg mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.....(geslaagd) kaartje heb je gemaakt met de mooie postzegelstans Sigrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel geslaagde kaart Sigrid, wat leuk bedacht en gemaakt op deze manier. Leuk is dat hé als je zelf al helemaal blij wordt van je kaart ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor de geslaagde Sigrid.
    Leuke mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is echt superleuke, heel mooi gedaan in dit thema. Ik heb de postzegelstans ook, ik weet niet zo goed wat ik er mee moet..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super Geslaagde kaart heb je gemaakt! Ik ben een grote fan van die postzegelstans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de leuke postzegelmal leuke plaatjes heb je gebruikt, ik ben verslaafd aan de postzegelmal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit leuk gemaakt met deze postzegelstans Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel toffe "Geslaagd" kaart gemaakt met je nieuwe postzegelstans. Leuk die rode accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt Sigrid. Heel leuk gemaakt met de verschillende plaatjes en stempeltjes.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen