zondag 9 juni 2024

Cocktails

Op deze zondag wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik van jullie hebt mogen ontvangen op mijn laatste creaties. Ook een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Heel gezellig dat jullie mijn blog hebben gevonden.

Bij 2 sisters on the blog hebben ze deze maand een te leuke challenge, namelijk "Cocktails". Ben gelijk aan de slag gegaan en heb dit zomerse kaartje gemaakt.



Materialen:

Basiskaart een mal van Action, papier Authentic en oude voorraad, zon van Card deco, citroen van MD, postzegelmal van Crealies, stempel en label van Joy Crafts en plaatje van Syta van Gelderen. 



 

Iedereen alvast een fijne week gewenst.
Groetjes, Sigrid 

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met die cocktail, je krijgt zo zin in de zomer.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super leuk Zomersekaart Sigrid.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cocktail kaart heb je gemaakt Sigrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je voor onze challenge gemaakt, dank je wel!
    En zo leuk dat je ook de rietjes laat terugkomen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke cocktail kaart, leuk model.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dit model en mooi verwerkt heb je dat leuke plaatje! Leuk die twee rietjes!

    BeantwoordenVerwijderen