dinsdag 25 juni 2024

Gastdesigner bij kleuren met potloden

Kort geleden had ik met een kaart een top 3 plaatsje behaald en mocht ik gastdesigner zijn voor kleuren met potloden. Ik kreeg deze leuke digi van My Besties - Big Eye Dols - Sweet Lil Be Happy opgestuurd en ben er mee aan de slag gegaan. 





Ik heb de digi ingekleurd met Color Soft potloden en de basiskaart gemaakt met een mal van Studio Light. Het papier, tekst en de hexagoon mal zijn van de Action. De bloemen en takjes is van Joy Crafts.


Met deze kaart heb ik de top 3 behaald bij knutsels en kadootjes.


Lieve groetjes, Sigrid 

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met de mooi ingekleurde Besti, en een leuke kleurencombinatie. Gefeliciteerd met je topper!
    Fijne zonnige dag, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes bij elkaar en de digi heel mooi ingekleurd. Gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Sigrid.
    Mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je gemaakt Sigrid in deze kleuren!
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf deze kaart, leuke sterke kleuren bij elkaar en wat een leuke en mooi gekleurde digi erop. Je hebt alles perfect bij elkaar laten passen.

    BeantwoordenVerwijderen