Lieve Bloggers,
Bedankt voor de lieve reacties op mijn Art journaal pagina. Vandaag een kaart met paarden. Het is een oud plaatje dat ik weer in de tweedehandswinkel heb gekocht. Thuis wat papier en stansjes erbij gezocht. Het plaatje is aan de grote kant, dus heb ik voor deze kaartbasis van Studio Light gekozen daar kan je veel op kwijt. Deze kaart stond nog in mijn concepten. Heb nog wel heel even zitten hobbyen van de week, maar i.v.m het warme weer gaat dat niet echt van harte. Gelukkig is het einde in zicht en krijgen we weer normale tempraturen!!!
Gebruikte materialen:
Snijmallen: MD, Joy Crafts, Studio Light, Nellie Snellen, Action
Papier: Tim Holtz, Maja design
Plaatje: ? Tweedehandswinkel
Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenges:
Paper funday - Challenge #88 - "Anything goes"
FQGS - Challenge#41 - "Anything farm and/or country goes" (Farm animals)
Creative fingers - Challenge #325 - "Anything goes"
Cut it up - Challenge #359 - "Critters"
Girlz creative fun art of scrap - Challenge #23 - "Alles mag Designpapier"
Lieve groetjes, Sigrid


wat een mooi kaartje met het leuke paardenplaatje, leuk het houtstructuur papier erachter, het hoefijzer maakt het geheel af
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Prachtige kaart met het paarden plaatje Sigrid.
BeantwoordenVerwijderenLeuke details op je kaart.
Groetjes Elle-Jeanne
Het is een hele mooie kaart met dit leuke paarden plaatje. Mooi opgemaakt. En leuk stoer met dit Dp . Zit nu even achter in de schaduw. En het was het hier lekker. Gisteren Voor het eerst niet meer buiten gezeten… Inderdaad fijn dat de temperaturen nasr beneden gaan. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenEen leuke kaart met dit lieve paardenplaatje Sigrid! Het DP past er prachtig bij, en geeft een stoere look. Ik zit liever binnen dan buiten, en met een ventilator is het te doen. Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri