Lieve Bloggers,
Nou zeg, de titel van deze post klinkt wel heel fancy... Ik heb kort geleden een workshop Botanisch gelprinten gevolgd samen met mijn lieve vriendin. Het was ontzettend leuk om te doen maar de printjes kwamen er toch niet allemaal even mooi uit. Gevalletje lijkt makkelijker dan dat het is. Maar goed thuisgekomen met een stappeltje printjes die nog niet knap genoeg waren om in te lijsten dacht ik ik ga er maar gewoon een art journaal / scrap pagina van maken. Gemat op zwart papier, hier en daar wat stempels toegevoegd, oude postzegels en wat stansjes en uitgeknipte stempelafdrukjes opgeplakt. Ben heel blij verrast met het resultaat. Erg leuk om op A4 formaat te werken. Je kan er veel op kwijt. Smaakt naar meer!!!
Snijmallen: Action
Stempel: Nellie Snellen, Temu, MD, Rayher "Botanical"
Achtergrond gemaakt met Geliplate
Tekst: Internet




Super leuke art journal Sigrid.
BeantwoordenVerwijderenPrachtige achtergrond.
Leuke details op je bladzijde.
Knap gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne
Een heel gave pagina, knap gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenIk vind het helemaal geweldig! Super mooi. En als achtergrond is het heel mooi!
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond, sjiek hoor en wat heb je er leuke details op verwerkt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
en gefeliciteerd met je topper
Verwijderengroetjes Ellen
Het is heel erg mooi geworden.. mooie achtergrond en zo leuk opgemaakt. Fijn dat jullie een leuke workshop hadden. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenLeuk zo'n workshopje en als achtergrond is dit toch supergaaf! Je kaart is erg mooi, ik houd van deze stijl, top gedaan Sigrid! Ik heb eens bladprinting gedaan, ook erg leuk!
BeantwoordenVerwijderenWow, wat heb je van dat achtergrondje een prachtige creatie gemaakt Sigrid. Wat leuk om met je vriendin zo'n workshop te volgen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Supergaaf om te doen lijkt me en ik vind je achtergrond heel mooi. Je hebt het heel mooi opgelost om er een prachtige pagina van te maken!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Slim bedacht om toch met je printjes aan de gang te gaan Sigrid. Ik vind het een hele mooie pagina geworden, heel knap opgebouwd met stempels, postzegels en tekst.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
How wonderful, I love the mixed media style and the natural color palette. Thanks for sharing with us at the Paper Funday Challenge!
BeantwoordenVerwijderenIk had er nog nooit van gehoord, Botanisch gelprinten. Een prachtige achtergrond heb je er in ieder geval van gemaakt en mooi opgemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Astrid.