Lieve Bloggers,
Bedankt voor de lieve reacties op mijn Art journaal pagina. Vandaag een kaart met paarden. Het is een oud plaatje dat ik weer in de tweedehandswinkel heb gekocht. Thuis wat papier en stansjes erbij gezocht. Het plaatje is aan de grote kant, dus heb ik voor deze kaartbasis van Studio Light gekozen daar kan je veel op kwijt. Deze kaart stond nog in mijn concepten. Heb nog wel heel even zitten hobbyen van de week, maar i.v.m het warme weer gaat dat niet echt van harte. Gelukkig is het einde in zicht en krijgen we weer normale tempraturen!!!
Snijmallen: MD, Joy Crafts, Studio Light, Nellie Snellen, Action
Papier: Tim Holtz, Maja design
Plaatje: ? Tweedehandswinkel




























